Promocja - Bezpłatne Badanie Motywacji, Przekonań I Umiejętności Zespołu Przedstawicieli

Szkolenia

Sztuka Prezentacji - Wystąpienia Publiczne

Coaching Indywidualny

S-TEAM

Wizyta Promocyjna Jednominutowa.

Cele szkolenia:

  • Praktyczne przygotowanie Przedstawicieli Medycznych do prowadzenia skutecznej rozmowy promocyjnej w ograniczonym czasie
    Doskonalenie umiejętności skutecznego prowadzenia wizyty lekarskiej w nietypowym miejscu np: parking, korytarz itp.

 

Założenia Programowe: 

  • Program szkolenia
  • Zaplanowanie dnia pracy
  • Automotywacja i postawa kluczem do sukcesu
  • Budowanie obrazu Przedstawiciela jako wiarygodnego Partnera lekarza w trudnej sytuacji
  • Rozumienie aktualnej sytuacji i dopasowanie emocjonalne
  • Kontekst komunikacyjny prowadzenia wizyty jednominutowe
  • Główne umiejętności w prowadzeniu wizyty jednominutowej
  • Najczęstsze błędy w prowadzeniu rozmowy przez telefon z lekarzem
  • Powitanie – pierwsze dobre wrażenie
  • Komunikaty otwierające, ułatwiające rozmowę
  • Trudne sytuacje: odmowa, irytacja, brak kontaktu – jak sobie radzić
  • Zbieranie informacji w trakcie rozmowy wizyty jednominutowej
  • Technika przekaz promocyjnego w wizycie jednominutowej
  • Narzędzia wspierające wizytę jednominutową
  • Ćwiczenia praktyczne

Zapytaj o szkolenie

Co zyskujesz?

Wybierając nasze usługi, zyskasz kompetentnego, doświadczonego, skutecznego i elastycznego partnera, który dopasuje się do Twoich potrzeb oraz uwzględni aktualne cele i możliwości.

Innowacyjny know-how

Dostęp do najskuteczniejszych, opracowanych przez naszych specjalistów programów szkoleniowych.

Przewaga nad konkurencją

Indywidualny i dostosowany do Twoich potrzeb plan skutecznego działania, minimalizujący straty i generujący zyski.

Rozwój kompetencji zespołu

Zmiana myślenia i działania z nastawieniem na realizację celów oraz jakość kontaktów interpersonalnych.

Zintegrowanie pracowników

Zespół skoncentrowany na wypracowanej wizji firmy, gotowy realizować założone cele i działać dla jej wspólnego dobra.

Kompetencje indywidualne

Rozwój każdego pracownika oparty na pewności podejmowanych działań i posiadaniu przydatnej wiedzy branżowej

Konkretne rozwiązania

Dopracowany i konkretny plan działania krok po kroku, uwzględniający aktualne możliwości firmy oraz wymogi rynku.