Promocja - Bezpłatne Badanie Motywacji, Przekonań I Umiejętności Zespołu Przedstawicieli

Szkolenia

Sztuka Prezentacji - Wystąpienia Publiczne

Coaching Indywidualny

S-TEAM

Emotional Promotion - Wizyta Promocyjna

Nowoczesne szkolenie bazujące na aktualnych trendach promocji skierowanej bezpośrednio do lekarzy w trakcie wizyty promocyjnej.

W trakcie szkolenia dostarczamy wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznej rozmowy z lekarzem na temat podejmowanych przez niego decyzji terapeutycznych. 

Szkolenie zmienia nawyki prowadzenia wizyty oraz uczy w jaki sposób budować pozytywne, emocjonalne napięcie na wizycie promocyjnej.

Celem jest zmiana lub nawyku terapeutycznego lekarza poprzez wypracowanie nowej strefy komfortu.

Szkolenie każdorazowo przygotowane jest dla konkretnej grupy terapeutycznej i uwzględnia specyficzną sytuację rynkową.

W trakcie procesu szkoleniowego wykorzystujemy hybrydowy model szkoleń, dzięki czemu zyskują Państwo pewność, że 9 na 10 uczestników szkolenia trwale zmienia nawyki prowadzenia wizyty.

 Na każdym etapie procesu świadczymy pełen serwis konsultacyjny.

Zadzwoń po więcej informacji – Tomasz Tynderenda tel. 697 714 732

Zapytaj o szkolenie

Co zyskujesz?

Wybierając nasze usługi, zyskasz kompetentnego, doświadczonego, skutecznego i elastycznego partnera, który dopasuje się do Twoich potrzeb oraz uwzględni aktualne cele i możliwości.

Innowacyjny know-how

Dostęp do najskuteczniejszych, opracowanych przez naszych specjalistów programów szkoleniowych.

Przewaga nad konkurencją

Indywidualny i dostosowany do Twoich potrzeb plan skutecznego działania, minimalizujący straty i generujący zyski.

Rozwój kompetencji zespołu

Zmiana myślenia i działania z nastawieniem na realizację celów oraz jakość kontaktów interpersonalnych.

Zintegrowanie pracowników

Zespół skoncentrowany na wypracowanej wizji firmy, gotowy realizować założone cele i działać dla jej wspólnego dobra.

Kompetencje indywidualne

Rozwój każdego pracownika oparty na pewności podejmowanych działań i posiadaniu przydatnej wiedzy branżowej

Konkretne rozwiązania

Dopracowany i konkretny plan działania krok po kroku, uwzględniający aktualne możliwości firmy oraz wymogi rynku.